YENİ TARİFLER

Fırında Mücver

Tarif - 29.07.2012
firinda-mucver-tarifi-376x246

HAZIRLANIŞI: Kabakları karıştırma kabına rendeliyoruz. Rendelenen kabakları avucumuza alarak suyunu iyice sıkıyoruz. Sıktığımız kabak rendesini tekrar kaba alıyoruz. Peyniri, soğanı da içine rendeliyoruz. Maydanozu da doğrayarak ilave ediyoruz. Yumurtaları içine kırıyoruz. Tuzunu atıyoruz. 5 çorba kaşığı tepeleme un ilave edip karıştırıyoruz.

Hazırladığımız karışımı yağlanmış muffin kalıplarına paylaştırıyoruz. Üzerlerine zeytinyağı damlatıyoruz. Önceden ısıtılmış 180 derecelik fırında pişiriyoruz.

FIRINDA MÜCVER

6 kabak
1 soğan
1 tutam maydanoz
200 gr. beyaz peynir
3 yumurta
zeytinyağı
ustasından un ölçüsü
tuz

 

Yazar: Oktay Usta

Samanyolu TV'de yıllardır beğeni ile izlenen Oktay Usta ile Yeşil Elma TV programının resmi sayfasıdır. En yeni ve lezzetli yemek tariflerini burada bulabilirsinz

16 Comments

  1. NİLGÜN KAYNAR

    30/07/2012 at 15:09

    bayılıyorum size oktay ustam,sizin tariflerinizle yemek yapmak ayrı bir zevk.annemle sizi hayranlıkla izliyoruz .sevgiyle kalın…..

  2. büşra

    30/07/2012 at 15:03

    fırında mücverin mazeme listesi var ama tarifi yok

  3. büşra

    30/07/2012 at 15:09

    tarifini de yayınlarsanız sevinirim :D

  4. MUJGAN

    30/07/2012 at 15:19

    Oktay ustam,çok yetenekli ve süper bir kişiliğiniz var,müthiş tarifler veriyosunuz bende bir yemek paylaşım sitesi açtım sizden öğrendiklerimizlede bir şeyler katmaya çalışırız inşallah rabbim sizi ekranlardan eksik etmesin inşallah..:))

  5. habibe aytuğlu

    30/07/2012 at 15:27

    teşekkürler

  6. elif

    30/07/2012 at 15:56

    bugünün tariflerini bekliyoruuuzz

  7. eda

    30/07/2012 at 16:01

    tarifini de yayınlarsanız sewiniriz…. :)

    • hatice

      03/08/2012 at 16:42

      yemeği çok isterdim, yaptım ama içi pişmedi tarifi uygulayan nasıl yaptıını söyleyebilir mi?

  8. seda

    31/07/2012 at 07:44

    eşim mücveri o kadar çok sever ki , kızartmak çok uğraştırdığı için bende yapmak istemem. ama bu tarif güzelmiş. en kısa zaman da deneyeceğim.

  9. hatice

    03/08/2012 at 16:40

    yemeği çok isterdim aynı tarifi uyguladık ama içi pişmedi neden acaba tarifi uygulayan nasıl yaptığını söyleye bilir mi?

  10. yasemin

    03/08/2012 at 17:34

    büyük bir heyecanla yaptım ama benim yaptgımında içi pişmedi hatta sonra kızartmayı bile denedm ama olmadı hepsi çöpe gitti :((

  11. fatma

    04/08/2012 at 15:23

    mücverin fırın kabına çok ince dökülmesi gerekiyormuş en fazla bir parmak kadar olmalıymış..

  12. Banu

    29/11/2012 at 15:36

    Içine havuç rendelendigi zaman daha hos bir tat veriyor:))

  13. gurbet sönmez

    07/01/2013 at 14:41

    Çokkk iyisin oktay ustam çokk:) genelde kızlar annesinden öğrenir ben sizden öğreniyorum :)

  14. FUNDA

    14/01/2013 at 18:33

    oktay usta ellerine sağlık ben bu tarifi denedim çok güzel oldu fırında olduğu için yağda kızartılana göre daha hafif bir tat veriyor teşekkürler :)

  15. rabia

    06/08/2013 at 13:58

    oktay ustam sımdıden tesekkur ederım, ellerınıze saglık,