YENİ TARİFLER

Yayla Çorbası

Tarif - 13.08.2012
kuskuslu-yayla-corbasi-tarifi-376x246

HAZIRLANIŞI: Yoğurdu, unu, yumurta sarısını tencereye alıp çırpıyoruz. İçine soğuk su koyup kıvamını açıyoruz ve tencerenin altını açıyoruz. Karıştırarak sıcak su ve et suyunu veriyoruz.

Pirinci yıkayıp süzüyoruz ve tencereye ilave ediyoruz. Pirinç haşlanıp çorba kayanayana kadar pişiriyoruz. Tuzunu atıyoruz. Kaynayan çorbayı servis kasesine alıyoruz. Tereyağını eritiyoruz ve içine nane atıyoruz. Çorbanın üzerine sosunu dökerek servis ediyoruz.

YAYLA ÇORBASI

1 çay b. pirinç
1 su b. et suyu
2 çorba k. un
1 kase yoğurt
1 yumurta sarısı
su
tuz

ÜZERİ İÇİN:
tereyağı
nane

 

Yazar: Oktay Usta

Samanyolu TV'de yıllardır beğeni ile izlenen Oktay Usta ile Yeşil Elma TV programının resmi sayfasıdır. En yeni ve lezzetli yemek tariflerini burada bulabilirsinz

8 Comments

  1. Ruveyda

    13/08/2012 at 15:29

    yapılışının videosuna nereden ulaşabiliriz ?

    • burcu

      15/08/2012 at 09:48

      Programın videolarına küre.tv den ulaşabilirsiniz.

  2. Ayşe

    13/08/2012 at 21:39

    s.a. oktay ustam bir gün lütfen rica etsem meyir çorbası yapar mısınız? bir yere iftara gittim orda meyir çorbası yapılmıştı çok beğendim fakat interten bakınca malzemeleri çok çıkıyor ben nasıl azaltıcağımıda tam kestiremediğim için yapamıorum hamileyimde canımda çook istiyor rica etsem siz yapar mısınız? şimdiden çok teşekkür ederim. fi emanillah…

    • burcu

      15/08/2012 at 09:50

      A.s İnşallah yapmaya çalışırız. Olur ki yapamazsak şimdiden affola..

  3. Fulya

    28/01/2013 at 17:41

    Merhaba..Eşim yayla çorbasını çok seviyor:) Bende en iyisini yapmaya çalısıyorum ve bu siteden yapınca mükemel olacağına inanıyorum..Oktay Ustaya selamlar..

  4. Zuleyha

    16/02/2013 at 17:40

    S.a corbayi denedim.mukemmel. Cok sevdik. Hatta 1 hafta icinde 5 kez yaptim:)tesekkuler.

  5. derya yildirim

    07/05/2013 at 17:52

    sitede gördüğüm gibi yaptım çokta çabuk oluyor sonuç harika oldu kıvamı tam yerinde.oktay usta sen bir harika ahçısın senin tariflerin hiç bir tarife benzrmiyo çok teşekkürler iyiki varsın

  6. fatmagül